skinuto sa naslovnice 21. septembra 2006.!

moj 9/11 2006.

…od balkenjaca veći talebani mogu biti samo amerikenjcovi. Ostali su amaterovi koji moraju trenirati o-ho-ho e da bi uopće mogli "igrati" u toj super-premiere i tako to lizi...

da sam nekako htio žmirti i ništa ne slušati ovih mjesec dana nikako ne bih izbjegao beskrajne soc-realističke (JEST, dobro ste pročitali; meni jedino krivo šta mi je falija element-dva pa da mirne duše zapišem socijal-reformističke!) njakalice and opaljotke vođene i dirigirane jezikom onih petoljetki koje su barem nas "istočne" punih pedesetak godina vodile u mirove i blagoslove. Dok neko nije upalio svjetlo...

lokalni (kalgarijanski) Muslimovi su se raspucali po svim medijima kako bi objasnili da "drže liniju" nebacanja bombi na ne samo blizance veći i pojedince. Jok sam zaljubljen u Muslimane, no mi je ipak bilo mučno gledati kako kao pioniri maleni pjevuše na sve strane druže Tito mi ti se kunemo...

Ja sam negdje čuo da Muslimana na ovoj planeti ima i do nekih dvije milijarde; nisam brojao iz misterioznih razloga, ali mi se čini kako ova "moda" guranja svakoga Muslimana pred ekran da se javno izvinede i obeća kako će biti fin i na našoj strani ne može (na duže staze) voditi nikakvoj civiliziranosti, još manje tamo nekakvom miru i stabilitetu.

Posebno je to perverzno naglašeno u ovome momentu kada, kao, naglašeno odajemo počast žrtvama njujorškog zločina...

Samo pet minuta nakon ove perverzije TV ide dalje i mrtvo-hladno analizira "domaće" detalje tehničke sigurnosti neba nad New Yorkom: kažu bez da trepnu kako vojna i civilna kontrola leta nisu imale NIKAKVU razmjenu podataka i što je vidio jedan, onome drugome nit slučajno nije bilo vidljivo! U mojim očima slijedeći detalj je samoubilačko-zločinački: kažu da je sva ta glomazna aparatura mogla gotovo na jedan prekidač postati operativno integrirana cjelina ALI - "drugovi" to nisu smatrali za shodno jerbo se dušman odvazda očekivao IZVAN USA teritorija.

Pa sad recite da YUGOslavna "NNNI" (Ništa Nas Ne smije Iznenaditi!) doktrina and učenjeto nije vazela korjenova u naprednoj demokruciji svijeh demokrucija ove planete!

Evo da ne mogu bez ne zapjevati druže Tito, Grmalj nije pitooooo....

Nije to više pitanje nit novca, a još manje tamo nekakve (bilo čije!) krvi - definitivno smo postali amebe! Svi mi koji nejmamo dovoljno buzdovana i televizije da nam se objasni kako smo opasni...

Civilizacija je redefinirana: svi koji nejmaju uniformu i oružje su civili. Daklem civilizirani. Osim ako nisu Muslimi & njizini simpatizerovi. A oni uniformirani su samo profesionalci (podobro plaćeni) koji erojski širu slobodu and demokruciju. Milina, lirika! Bez kontakta sa "literacy"...

Evo se sjećam kako sam bio čistačica na lokalnoj (gradskoj) televiziji 1998, nekih 7-8 mjeseci. Jedna jedina ne prevelika zgrada, dva studija (omanja) i nešto kancelarija. Privatna organizacija. Nisi moga prdnit da nije snimljeno: okolo zgrade i u zgradi barem pedesetak kamera. One proizvodne kamere su bile daleko malobrojnije: reporterske osam komada, studio samo tri i nekih 3 - 5 u rezervi.

Na to isto brdo sam se doselio u maju 2000. Jedno desetak puta sam ostavio kuću širom otvorenu i otišao na posao. Nikad ništa se nije desilo. Baš sam jučera čitao - u mojemu džematu koji je na brdu (domaći BROADCAST HILL) u zdanjih pet godina nije bilo niti jedne jedine pljačke ili slično! A sve zbog onih masu kamera na vrh brda koje zuje svaku dan jedno 24 sata...

NIKADA neću povjerovat da jedan Pentagon nije imao dovoljno informacija da se izbjegne 9/11; a i kad je već stiglo "vruće" da nisu imali načina i sredstava spriječiti onu najveću monstuoznost. Sve mi se čini kako je taj scenarij još 1948. napisao onaj Đorđe Orlović (u Libiji poznatiji pod imenom George Orwel): naime kada su svjetske komunjare dovoljno izblijedile i postale medijski dosadne, a vojno nemoćne, nužno se osjetio manjak dušmana. Istovremeno previše buzdovana u "našim" rukama nije bilo lako objasniti ameba.., ovaj poreskim obveznicima...

Ovdje se moram prisjetiti jednoga lignjuna koji sve zna. Reka je: šuti, skini gaće, podmaži i - manje boli, a manje i košta. Tako je govorio Zgovan Čmarkić.

Teško ću se u ta derana zaljubit, ali je još teže ikad mu reć da je bulaznija...

Onda sam otišao na lokalno gradsko groblje. Zapravo, ono najveće, Centralno.

Uključio kameru i s poštovanjem šutio. Došao doma, pregledao snimljeno. Dodao U2 "Miss Sarajevo". Ponovo pogledao. Onda potpisao. Ponovo pogledao. OBJAVIO. (Klikni ovdje i pogledaj!) Film traje četiri i pol minute, Vaš WMP (Windows Media Player) će ga lahko "pročitati". POZOR - film je "težak" (zbog autorova nastojanja da vidite i slova na spomenicima!) i ima oko 9 MB.

Zahladnilo. Odjedamput. Snijeg će već sutra. Kako je lako pobijeliti. Samo da neko ne upali svjetlo...